Kliento brief’as – kas tai?

Brief'ą dar galima vadinti klausimynu. Jis padeda tiek klientui, tiek dizaineriui rasti bendrą kalbą, aiškiau suprasti procesą ir suderinti lūkesčius. Kuo tiksliau aptariami šie dalykai, tuo sklandžiau vyksta tolimesnis darbas.

Brief’o nauda:

Efektyvus bendravimas:

Brief'as veikia kaip pagrindas efektyviam bendravimui tarp kliento ir dizainerio. Tai užtikrina, kad abi pusės yra ten pat ir siekia tų pačių tikslų.

Kūrybinė kryptis:

Gerai paruoštas brief'as suteikia aiškią kūrybinę kryptį, leidžiant dizaineriui kurti darbą, kuris atitinka kliento viziją ir reikalavimus.

Problemos sprendimas:

Brief'as padeda identifikuoti ir spręsti potencialias problemas ankstyvoje projekto stadijoje, kas gali sutaupyti laiko ir išteklių vėlesnėse fazėse.

Kokybės užtikrinimas:

Su aiškiai išdėstytais reikalavimais ir tikslais, dizaineris gali užtikrinti aukštą darbo kokybę, atitinkančią kliento lūkesčius.

Tad į kokius klausimus reikėtų atsakyti prieš pradedant projektą? (Klausimai gali skirtis priklausomai nuo projekto.) Pateikiame keletą pagrindinių klausimų.

Pavadinimas

Įmonės aprašymas

Projekto tikslas

Keli raktiniai žodžiai, nubrėžiantys stilistiką (pvz. žaismingas/ prabangus/ šokiruojantis)

Tikslinė auditorija

Raktažodžiai, apibūdinantys įmonę

Papildoma informacija

Žinoma, nebūtina žinoti atsakymų į visus klausimus. Dizaineris gali padėti surasti tinkamą kryptį. Tačiau jei turite tikslius atsakymus, būtinai juos pateikite dizaineriui – tai padės dirbti efektyviau ir pasiekti norimus rezultatus.